طراحی و ساخت سپتیک تانک

طراحی و ساخت سپتیک تانک

شرکت آرکا گستر رسام یکی از پیشتازان در صنعت تصفیه آب و فاضلاب و از بزرگترین تأمین کنندگان سپتیک تانک شامل سپتیک تانک پلی اتیلنی، سپتیک تانک فایبرگلس، سپتیک تانک GRP، سپتیک تانک دوجداره پلی اتیلنی، سپتیک تانک کاروگیت، سپتیک تانک اسپیرال کاروگیت دو جداره، سپتیک تانک فایبرگلس استوانه ای، سپتیک تانک فایبرگلس مکعبی، مخازن پلی اتیلنی، مخازن دوجداره پلی اتیلنی، مخازن بیهوازی پلی اتیلنی، مخازن متعادلساز پلی اتیلنی و مخازن متعادلساز فلزی در پروژه های بزرگی افتخار همکاری و تأمین سپتیک تانک، منهول پلی اتیلنی، مخزن متعادلساز و ایستگاه پمپاژ را دارد.

طراحی و ساخت سپتیک تانک ها

با توجه به کاربردهای مختلف، معمولا سپتیک تانک ها از یک مخزن پلی اتیلنی، فلزی یا فایبرگلس تشکیل شده است که داخل آن به وسیله دیواره های جداکننده به دو قست نا برابر یا بیشتر تقسیم شده باشد. با وارد شدن فاضلاب به داخل تانک سپتیک مواد با چگالی بالاتر از آب به مرور زمان داخل فضای اولیه سپتیک تانک فاضلابی ته نشین می شوند و مواد سبک تر مانند چربی و روغن بر روی سطح فاضلاب باقی می مانند. فاضلابی که مواد درشت آن ته نشین شده است از طریق نیم لوله دیواره میانی سپتیک تانک به داخل فضای دوم وارد می شود.

قیمت سپتیک تانک های پلی اتیلنی و مخازن پلی اتیلنی

برای تعیین قیمت سپتیک تانک های پلی اتیلنی در ابتدا مشخص کردن نوع، حجم و ابعاد سپتیک تانک از اهمیت بسزائی برخوردار است. سپتیک تانک های پلی اتیلنی و فلزی تولیدی این شرکت از حجم 2 مترمکعب تا بالاتر از 100 مترمکعب در کارخانه های این شرکت تولید و به محل های مورد نظر در سراسر ایران ارسال می گردد.

تعیین نوع سپتیک تانک

در این بخش نوع و کیفیت فاضلاب ورودی به سپتیک تانک، عمق دفن سپتیک تانک، محل پروژه، فضای در دسترس جهت جاگذاری سپتیک تانک مهم و تعیین کننده می باشد.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...